پارچ مدرج پلاستیکی در درمان جوش های زیر پوستی کارساز است

BRITA علاوه بر انجام تحقیقات مهندسی و گسترش دامنه محصولات برای استفاده تجاری از فیلترهای درجه حرفه ای، مدت هاست که بر طراحی تمرکز کرده است.

شعار Heinz Hankammer “تمیز، راحت و اقتصادی” همان چیزی است که طراحان BRITA تا به امروز با موفقیت زیادی دنبال کرده اند.

پارچ مدرج پلاستیکی فیلتر آب ناولیا برنده جایزه طراحی خوب ژاپن در سال 2008 و جایزه معروف Red Dot در سال 2009 شد.
پس از راه اندازی فیلترهای حرفه ای در سال 1980، باریستاها و صاحبان رستوران ها به BRITA هجوم آوردند.

پارچ

طعم آب فیلتر شده به سادگی شگفت انگیز است. زمانی که طعم کامل آن‌ها ایجاد شد، قهوه، چای و غذا تبدیل به یک غذای لذیذ شدند. این صنعت به سرعت رشد کرده است به خصوص که آب فیلتر شده BRITA از تجهیزات گران قیمت محافظت می کند.

ماشین آلات و وسایل دیگر نیازی به نگهداری و تعمیرات گران قیمت ناشی از رسوبات رسوبی ندارند. امروزه بیمارستان ها، خانه های سالمندان، مدارس، مهدکودک ها و ادارات نیز می توانند به محلول های آبی BRITA خود مجهز شوند.

مارکوس هنکمر، مدیر عامل گروه BRITA از سال 1999، هنوز از آینده نگری پدرش شگفت زده است. چگونه، در آن زمان، او “با اطمینان متوجه شد که یک فناوری ناشناخته بدون شک به یک بازار جهانی تبدیل شده است.” بازاری که BRITA ایجاد کرد و تا به امروز همچنان پیشتاز است.

1827 کارمند برای BRITA در 28 شرکت تابعه و شعبه ملی و بین المللی در 66 کشور در سراسر جهان، از جمله 942 در دفتر مرکزی در آلمان کار می کنند. این شرکت خانوادگی دارای سایت‌های تولیدی در آلمان، بریتانیا، ایتالیا، سوئیس و چین است.

گسترش جهانی
گسترش تجارت در سراسر جهان یک هدف استراتژیک مهم است. اولین بازارها اسپانیا و فرانسه بودند. بریتانیای کبیر در دهه 1980 به آن ملحق شد و هنوز هم بازار مهمی است.

در حال حاضر، BRITA زیرمجموعه های آسیایی را در ژاپن، چین، تایوان و هنگ کنگ اداره می کند. علاوه بر این، BRITA اخیراً یک دفتر در ترکیه افتتاح کرده است که دروازه آسیا است.